Kimin yapmış olmasını isterdiniz?

Tüm deliller elde. PKK Kandilden ‘misilleme’ güzellemesi yaparak olayı zaten üstleniyor. Yapan kişinin kimliği ortada. Bal gibi PYD’nin işi bu. Fakat olayın failleri bile bizdeki bir takım zevatı ikna edemiyor. Adam ben yaptım diye bağırıyor, bunlar ‘sen yapmadın’ diye… Nasıl yapalım? Kimin yapmış olmasını isterdiniz? ‘Bağdadi Grubu’ mu yapmış olsaydı patlamayı? Bağdadi Grubu yapınca kendinizi rahat mı hissedeceksiniz?

Daha mı kullanışlı Bağdadi Grubu sizin için? Eğer Ankara’da bombayı patlatan onlar ise, Rus uçakları mücahidleri, bir tane bile Bağdadi Grubu elemanının olmadığı bölgeleri vurmayı bırakacak mı? Ankara’da bombayı patlatan YPG/PYD değil ise bizim toplarımız kapımıza kadar dayanmış bu paralı askerler sürüsünü görmezden gelip bombalamayı bırakacak mı? Ne diyorsunuz kardeşim siz? Neyin kafas ı bu?

PKK, FETÖ, PYD, BG.

Al birini vur ötekine. Bu derece hain bir saldırıyı BG de yapabilirdi evet. Hatta FETÖ’den bile beklerdik. Şaşırmayız yani böyle bir ihaneti görsek. Ama hain saldırıyı PYD’nin yaptığı apaçık ortadayken ve üstelik failler olayı çoktan üstlenmişken birileri için daha kullanışlı olacak diye başkasına ihale edilir mi bir olay, bu nasıl bir manyaklıktır?
Kimin yapmış olmasını isterdiniz? Kimin yapmış olmasını isterdiniz? Reviewed by Habersizim on 09:54:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: