Azerbaycan ordusunun başarısı

Mazoşist miyiz neyiz, anlamadım ki.
İnternet haber sitelerimizde haber "12 Azerbaycan askeri öldürüldü" diye verildi.
Cumhurbaşkanımız da haber üzerine Azerbaycanlı mevkidaşı İlham Aliyev'i arayıp taziyede bulunmuş.
Yahu, haber şu: Ermenistan ordusu Azeri tarafına bomba yağdırınca Azerbaycan ordusu harekete geçti ve 1993'ten beri işgal altında olan stratejik öneme sahip iki tepe ile bir köyü işgalden kurtardı.
Azerbaycan hükûmetinin bildirdiğine göre bu harekatta 100 civarında Ermenistan askeri öldürüldü.
Bizimkiler ise 12 şehit vermişler.
Muharebedir, tabii ki şehit vereceğiz ve onları elbette anacağız; fakat şehitlerimize gelmeden evvel konuyu anlatmamız, muharebenin kendisinden ve neticesinden bahsetmemiz gerekir.
Galebe çaldığımız mühim bir muharebeyi haber verirken kendimizi mağdur göstererek insanlarımızda maalesef hâlâ mevcut olan aşağılık kompleksini beslememeliyiz.
Tamam, mevzii bir zaferi abartmamız da doğru olmaz, ama onu görmezden gelmek niye?
Olanı olduğu kadar anlatalım, ne bir eksik ne bir fazla.
İlgili haberin başlığı "Azerbaycan ordusu iki tepeyi ve bir köyü kurtardı" yahut "Karabağ'da çatışma: 100 Ermenistan askeri öldürüldü, 12 Azeri şehit" meyanında olmalı(ydı).
Cumhurbaşkanımız da Aliyev'e başsağlığı dilemeden evvel Azerbaycan ordusunu başarısından ötürü tebrik etmeliydi vesselam.
Azerbaycan ordusunun başarısı Azerbaycan ordusunun başarısı Reviewed by Habersizim on 12:46:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: