Terör işbirlikçilerine kim dur diyecek?

Bir canlı bomba hadisesi ve yine ölen insanlar...
Gelişmeleri halkın durduğu yerden izlediğinizde, öfkeyle karışık sarsılmaz bir azmi de görmeniz işten bile değil.
Dünkü ‘Hülasa’da bu hususun altını çizmiştik zaten, “İmanı ve vatan sevgisini yenemezsiniz” diyerek.
Allah’a şükür ki, bu millet, genlerinde taşıdığı ‘teslim olmama’ iradesini en kaotik zamanlarda ve üstesinden gelinemez sanılan zorlu durumlarda, adeta cebinden çıkarıp masanın üzerine koyuyor.
Genetiğiyle oynanan ve önemli ölçüde muvaffak olunan küçük bir kesim hariç tabii.
Gâvurun tezgâhına, onların istediği zaviyeden yaklaşıp fitne ve bozgunculuk çıkaranları kastediyorum elbette.
Dün, sosyal medyada bu hususa dair mebzul miktarda örneğe tanıklık ettik.
Uydurma haberlerle toplumu paniğe ve dehşete sevk edebilmek için ellerinden ne geliyorsa yaptılar.
Yok, ‘Nişantaşı’nda bomba patladı’, yok ‘Ümraniye’de çatışma oldu’ gibi psikolojik harp taktiklerinin en aşağılık örnekleri...
“Sakın sokağa çıkmayın” diye uyarmayı da ihmal etmiyorlar, hiç sıkılmadan. Yani, tam bir ‘Kör parmağım gözüne’ operasyonu. Ama hamdolsun bu millet, onların inadına, “Sizden korkan sizin gibi olsun!” diyerek mukabelede bulundu.
Sosyal medyadaki provokatörler, kimliklerini saklayarak kalleşliği ve sinsiliği tercih ederlerken, ellerindeki kalemleriyle, anlı şanlı gazetelerdeki köşeleriyle, her türlü hizmetlerine (?) amade televizyon programlarıyla ve bilinen kimlikleriyle benzer tezviratı hiç çekinmeden yapanlara ne demeli peki?
Allah aşkına, dünyanın kaç memleketinde, terörü ve teröristi böylesine aleni ve pervasızca destekleyen bir kitle var?
İster demokratik ister değil, hangi sistemle yönetilirse yönetilsin hiçbir ülkede böylesine hainane faaliyetlere izin verilmez!
Verilmemeli de zaten!
Peki, öyleyse bunlar bizim ülkemizde nasıl var olabiliyorlar?
Neden bu yıldırma, bezdirme, kışkırtma ve düşmanlaştırma çabalarına kimse bir şey demiyor?
Neden kalemlerini bir mitralyöz gibi kullanmalarının önüne geçilmiyor?
Neden her gün bir canlı bomba etkisiyle istedikleri manipülasyonu ve tahribatı yapma serbestîsine sahipler?
Neden neden neden!
Şu bir gerçek ki, terör ve terörist en çok medyayı sever. Bu nedenle eylemlerini medyanın dikkatini çekebilmek için en sofistike yöntemlerle gerçekleştirmenin peşinde olur.
Bunun tek istisnasının bulunduğu ülke Türkiye! Zira teröristler eylem yapmadığı zaman, “neredesiniz, neden durdunuz, niçin silahı bırakacaksınız ki?” diye soran canlı türü sadece Türkiye’de yaşıyor ve bu melun işini hepimizin gözlerinin önünde yapıyor.
Artık yeter!
Lütfen yeter!
Birileri, bu apaçık terörizm destekçiliğinin önüne geçsin.
“Demokrasi”, “fikir ve kanaatlerini açıklama” ve “gazetecilik” bu ihanetin sözde argümanı ve gerekçesi olamaz/olmamalı!
Oluyorsa eğer, topunun canı cehenneme!
Terör işbirlikçilerine kim dur diyecek? Terör işbirlikçilerine kim dur diyecek? Reviewed by Habersizim on 11:04:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: