Diyarbakır’ın Bağlar ilçesindeki operasyon tamamlandı. Vali Aksoy, sokağa çıkma yasağının yarın sabah sona ereceğini açıkladı. Bağlar’ı Sur’a çevirmek isteyen teröristlerin planı tutmadı. Çok sayıda silah ve mühimmat ele geçirildi
Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy, merkez Bağlar ilçesinin Kaynartepe Mahallesi’nde, arama tarama faaliyetlerinin tamamlanmasına müteakip yarın 06.00 itibarıyla sokağa çıkma yasağının kaldırılmasının planlandığını bildirdi.
Vali Aksoy, İl Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü Spor Salonu’nda, Bağlar ilçesindeki terör operasyonunda ele geçirilen mühimmatların sergilenmesi sırasında yaptığı konuşmada, Kaynartepe Mahallesi’ne 14 Mart’ta bölücü terör örgütü mensuplarının çukur açıp barikat kurarak, "halkın özgürlüğünü engelleyeceklerini, evlerini ve iş yerlerini işgal ederek baskı ve şiddetle halk üzerinde korku salmayı amaçladıkları" şeklinde bilgiler alınması üzerine bölgeye müdahale edildiğini hatırlattı.
Yapılan erken ve etkili müdahale sonucunda Kaynartepe Mahallesi’nin bölücü terör örgütü mensuplarından temizlendiğini ve güvenli hale getirildiğini aktaran Aksoy, "Arama tarama faaliyetlerinin tamamlanmasına müteakip yarın 06.00 itibarıyla sokağa çıkma yasağının kaldırılması planlanmaktadır. Yarın sabah okullarımızı açacağız. Kaynartepe’deki bütün çocuklarımızın okullarına gelmelerini bekliyoruz. Eğitim öğretimde herhangi bir aksaklık olmaması için İl Milli Müdürlüğü tarafından da gerekli çalışmalar yapılmaktadır" dedi.
Bir polis memurunun şehit olduğu, 16 polis memurunun da yaralandığını operasyonda 10 bölücü terör örgütü mensubunun etkisiz hale getirildiğini, 16’sı yaralı olmak üzere 23 örgüt mensubunun da yakalandığını anımsatan Aksoy, 70 kalaşnikof, 6 biksi, 5 keskin nişancı tüfeği, 10 roketatar, 91 el bombası, 22 el yapımı patlayıcı düzeneği, bomba yapımında kullanılan 18 çuval kimyasal toz, çok sayıda mühimmat ve yaşam malzemesi ile esrar ele geçirildiğini, 50 barikatın kaldırıldığını, 10 çukurun kapatıldığını bildirdi.
Vali Aksoy, İl Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü Spor Salonu’nda, Bağlar ilçesindeki terör operasyonunda ele geçirilen mühimmatların sergilenmesi sırasında yaptığı konuşmada, Kaynartepe Mahallesi’ne 14 Mart’ta bölücü terör örgütü mensuplarının çukur açıp barikat kurarak, "halkın özgürlüğünü engelleyeceklerini, evlerini ve iş yerlerini işgal ederek baskı ve şiddetle halk üzerinde korku salmayı amaçladıkları" şeklinde bilgiler alınması üzerine bölgeye müdahale edildiğini hatırlattı.
Yapılan erken ve etkili müdahale sonucunda Kaynartepe Mahallesi’nin bölücü terör örgütü mensuplarından temizlendiğini ve güvenli hale getirildiğini aktaran Aksoy, "Arama tarama faaliyetlerinin tamamlanmasına müteakip yarın 06.00 itibarıyla sokağa çıkma yasağının kaldırılması planlanmaktadır. Yarın sabah okullarımızı açacağız. Kaynartepe’deki bütün çocuklarımızın okullarına gelmelerini bekliyoruz. Eğitim öğretimde herhangi bir aksaklık olmaması için İl Milli Müdürlüğü tarafından da gerekli çalışmalar yapılmaktadır" dedi.
Bir polis memurunun şehit olduğu, 16 polis memurunun da yaralandığını operasyonda 10 bölücü terör örgütü mensubunun etkisiz hale getirildiğini, 16’sı yaralı olmak üzere 23 örgüt mensubunun da yakalandığını anımsatan Aksoy, 70 kalaşnikof, 6 biksi, 5 keskin nişancı tüfeği, 10 roketatar, 91 el bombası, 22 el yapımı patlayıcı düzeneği, bomba yapımında kullanılan 18 çuval kimyasal toz, çok sayıda mühimmat ve yaşam malzemesi ile esrar ele geçirildiğini, 50 barikatın kaldırıldığını, 10 çukurun kapatıldığını bildirdi.
Bağlar’da operasyon erken bitti
Reviewed by Habersizim
on
11:11:00
Rating:

Hiç yorum yok: