Alonso, Arda Turan’ı övdü

Formula 1’de iki dünya şampiyonluğu bulunan İspanyol pilot Fernando Alonso, Barcelona’da forma giyen milli sporcu Arda Turan’ı beğendiğini ve taraftarı olduğu Real Madrid’de görmek istediğini söyledi. Bu sezon yapılacak Formula 1’in Bakü ayağının spor elçisi seçilen Alonso, yarış kariyerinde ikisi Formula 1’de olmak üzere 3 kez şampiyonluk sevinci yaşadığını hatırlatarak, elçi olarak da katılacağı Bakü’deki yarışta yer almaktan onur duyduğunu söyledi. Toplantıda Türk gazetecilerin sorularını da cevaplayan Alonso, İstanbul’da eskiden yapılan Formula 1 yarışlarıyla ilgili, “Pilotlar olarak o parkuru çok seviyorduk. Çok güzel yarışlar geçirmiştik fakat şimdi Türkiye’ye yakın bir bölgede yarış şansı yakaladık. Türk taraftarlar buraya gelerek bizi izleyebilirler” ifadelerini kullandı. İspanyol pilot, Barcelona’da forma giyen Arda Turan için de şu değerlendirmeyi yaptı:
“Çok yetenekli bir oyuncu. İspanya’da büyük başarı yakaladı. Önce Atletico Madrid’de, şimdi de Barcelona’da. Bütün İspanyollar onun ne kadar yetenekli olduğunu biliyor. Onun için en iyisini istiyoruz. Onu seviyoruz. Sakallarını seviyoruz. Real Madrid taraftarıyım ve onu takımımda görmek isterim.”
Alonso, Arda Turan’ı övdü Alonso, Arda Turan’ı övdü Reviewed by Habersizim on 11:15:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: