İyi misiniz kardeşim siz?

Şehvet derecesinde bir fitne aşkıyla yanıp kavrulan kimi kardeşlerimiz sosyal medyada “Hadi, Bülent Arınç’ı yazın! Yazın hadi! Hadi ama! Bakalım ne yazacaksınız. Hadi! Hadi!” deyip duruyorlar. Bir kardeşimiz de televizyondan ihtirasla haykırıyor: “Cumhurbaşkanımıza ‘Yapma Reis, Allah aşkı-na!’ diyen Hakan Albayrak, Arınç’a bir şey demeyecek mi?” Allahu ma’assabirîn. Bülent Arınç’ın “Dolmabahçe” mevzuu ile alakalı çıkışını lüzumsuz bulduğumuzu ifade ettik ve bizim için konu kapandı. Arınç’a ‘sahip çıkmak’ gibi bir refleks göstermediğimiz gibi, ‘Reise cart curt eden bu münasebetsizin canına okuyalım’ gibi bir şey de geçmedi içimizden. Ne o ne bu.

Niye olsun ki zaten?
Bülent Arınç, siyasette tayin edici bir rol oynamıyor çoktandır. Söylediklerini, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın söylediklerinin ağırlığı ile kıyaslamak (ki ‘Ona dedin de buna niye demiyorsun’ tam olarak öyle bir şey) çok saçma. Bundan daha saçma olan şey, kulak tırmalayan her tesbit ve eleştiriye ihanet yaftasını yapıştırmaktır. Daha saçması da var: “Oh, içimizden bir hain daha çıktı!” diye mutluluktan göbek atmak. Arınç’ın sözlerini Erdoğan’a ihanet olarak görenlerin/gösterenlerin tavırlarına bir bakar mısınız? Zevkten dört köşe olmuş gibi bir halleri yok mu?
Hastalık bu.
İyi misiniz kardeşim siz? İyi misiniz kardeşim siz? Reviewed by Habersizim on 09:36:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: