Türk Havacılık ve Uzay Sanayii Anonim Şirketi, son 10 yılda 10 kat büyümüş. 10 yılda 10 kat. Sadece 10 yılda. Tam 10 kat. Maşaallah. Barekallah.
“Son 10 yıl” deyince: 2006’da dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan “Niye kendi füzemizi kendimiz yapmıyoruz?” diye sorduğunda, Türkiye’deki alt yapının buna el vermediği cevabını almıştı. “O zaman alt yapıyı oluşturun” dedi Erdoğan. Gerekli talimatı verdi ve talimatının takipçisi oldu. 10 sene sonra bugün, konunun uzmanları, “Türkiye en sofistike füzeleri geliştirmeye ve üretmeye müsait bir alt yapıya kavuşmuştur” diyor. Elhamdülillah.
Bu tür haber ve tespitleri Milli Gazete’de de okumak isterdik. Saadet Partisi sözcülerinin de takdir etmesini isterdik böyle şeyleri. Erdoğan ve AK Parti’nin elindeki iktidara gene talip olsalardı, onlara gene muhalefet etselerdi, ama “Milli Görüş Hareketi”nin bidayetten beri savuna geldiği şeylerin mevcut iktidar tarafından gerçekleştirildiğini gördüklerinde “Hah, bunu güzel yaptılar işte” demekten de geri durmasalardı keşke.
Saadet Partisi’ne ‘laf sokmak’ için söylemiyorum bunu, hem vallahi hem billahi. Erdoğan ve AK Parti’ye makul bir muhalefetin, yapıcı bir muhalefetin, doğruya doğru ve yanlışa yanlış diyen adil bir muhalefetin hayati bir ihtiyaç olduğunu, onların da buna ekmek kadar, su kadar, hatta hava kadar ihtiyaç duyduğunu gördüğüm için söylüyorum.
“Son 10 yıl” deyince: 2006’da dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan “Niye kendi füzemizi kendimiz yapmıyoruz?” diye sorduğunda, Türkiye’deki alt yapının buna el vermediği cevabını almıştı. “O zaman alt yapıyı oluşturun” dedi Erdoğan. Gerekli talimatı verdi ve talimatının takipçisi oldu. 10 sene sonra bugün, konunun uzmanları, “Türkiye en sofistike füzeleri geliştirmeye ve üretmeye müsait bir alt yapıya kavuşmuştur” diyor. Elhamdülillah.
Bu tür haber ve tespitleri Milli Gazete’de de okumak isterdik. Saadet Partisi sözcülerinin de takdir etmesini isterdik böyle şeyleri. Erdoğan ve AK Parti’nin elindeki iktidara gene talip olsalardı, onlara gene muhalefet etselerdi, ama “Milli Görüş Hareketi”nin bidayetten beri savuna geldiği şeylerin mevcut iktidar tarafından gerçekleştirildiğini gördüklerinde “Hah, bunu güzel yaptılar işte” demekten de geri durmasalardı keşke.
Saadet Partisi’ne ‘laf sokmak’ için söylemiyorum bunu, hem vallahi hem billahi. Erdoğan ve AK Parti’ye makul bir muhalefetin, yapıcı bir muhalefetin, doğruya doğru ve yanlışa yanlış diyen adil bir muhalefetin hayati bir ihtiyaç olduğunu, onların da buna ekmek kadar, su kadar, hatta hava kadar ihtiyaç duyduğunu gördüğüm için söylüyorum.
Bunları Milli Gazete’de de okumak isteriz
Reviewed by Habersizim
on
11:11:00
Rating:

Hiç yorum yok: