Benzin fiyatlarını anlamakta güçlük çekiyoruz. Biri anlatabilir mi? Petrolün varil fiyatı 100 dolardan 30 dolara kadar düştü. Bizde ise önce 8 kuruş zam sonra 4 kuruş indirim. 2 ileri bir geri, gizli zam yapılıyor. Dünyanın en pahalı benzinini kullanıyor olduğumuzu, dolaylı vergilerin benzin fiyatı üzerinden toplandığını filan biliyoruz. Peki dünyada böylesine fiyat düşüşü yaşanırken, bizde neden küçük de olsa indirim olmuyor ve hatta küçük zamlar yapılıyor?
Biri şu petrol fiyatlarını anlatabilir mi?
Reviewed by Habersizim
on
11:28:00
Rating:

Hiç yorum yok: