Parasızken ‘yürüttüğü’ poğaçaların parasını iki gün sonra fazlasıyla bırakıp kaçan bir müşteri ve “Ayıp olmasın diye güvenlik kamerasına bakmıyorum” diyen bir esnaf. Allahu ekber ve lillahi’l hamd.
Bilecik'te Tevfikbey Caddesi'nde faaliyet gösteren esnaf Erhan Bayrakçı, iş yerine geldiğinde kapağını her zaman açık bıraktığı ekmek dolabında 4 lira ve yanında bir not buldu. Bayrakçı bulduğu notta, "Kusura bakmayın. İki gündür toplam 3 poğaça aldım. Hakkınızı helal edin. Param yoktu. Kapağı açık bıraktığınız için teşekkürederim. Parasını bırakıyorum" yazdığını gördü. Şehirde yaklaşık 6 yıldır esnaflık yapan Erhan Bayrakçı, parayı bırakan kişinin iki gündür ücretini ödemeden poğaça aldığını, dolaba koyduğu nottan öğrendiğini söyledi.Söz konusu ekmek ve poğaça dolabının kapağını hiç kapatmadığını belirten Bayrakçı, "Kapatmadığımız için de zaten ihtiyaç sahiplerinin alması için teşvikte de bulunduk. Bundan herhangi bir maddi beklentimiz olmadı. Atamızdan, babamızdan gördüğümüz güzel bir olay vardı. Niyetler amellere göredir. Allah rızasını gözeterek yaptık. Arkadaş da iki gün almış, sonra da bir not yazarak parasını fazlasıyla bırakmış. Kim olduğunu bilmek isterdik ama rencide olmasın diye kamera görüntülerine de bakmadık'' dedi. AA
BİLECİK’TE ÜÇ POĞAÇA VE İKİ GÜZEL ADAM
Reviewed by Habersizim
on
09:12:00
Rating:

Hiç yorum yok: