Komisyonun yüksekliğine bakar mısınız!

Beğenmediğimiz ‘Riyad Muhalefeti’ bile Cenevre görüşmelerine katılmak konusunda nazlanıyor. Birleşmiş Milletler Teşkilatı’nın riyasetindeki Suriye görüşmelerine katılmak için ileri sürdüğü şartların yerine getirilmesinde ısrar ediyor. Rejimin zindanlarındaki siyasi tutukluların salıverilmesini istiyor mesela. Ne güzel. Bu gibi güzel taleplerinin yanında sevimsiz bir talebi de var ama: “Masada muhalefet namına bizden başka kimse olmasın.”

-Siz kimsiniz, pardon?

-Rejimle müzakereleri yürütmekle vazifelendirilen Müzakere Yüksek Komisyonu’yuz.

-Ne kadar yükseksiniz peki?

-Hı?

-Şam’ın Hürleri’ne, İslam Ordusu’na, Şam Cephesi’ne kadar çıkabildiniz mi?

-Yok, onları almadık bünyemize.

-Suriye Devrimi’nin en büyük, en önde giden silahlı gruplarını almadınız, öyle mi?

-Öyle.

-Ve ‘Masada muhalefeti sadece biz temsil edeceğiz’ diyorsunuz!

-Evet.

-E hadi bakalım.

Millet ölüyor, bunlar dalga geçiyor.
Komisyonun yüksekliğine bakar mısınız! Komisyonun yüksekliğine bakar mısınız! Reviewed by Habersizim on 02:14:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: