“İran ile ticaretimizi yükseltmek istiyoruz”

TİM Başkan Vekili: “Ambargosu kalkan İran büyük bir pazardır”

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkan Vekili, Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB) Başkanı Süleyman Kocasert, uzun yıllardan bu yana "kapalı kutu" olan İran'ın, ambargonun kalkmasıyla açılmaya başladığını ifade etti.

İran'ın 80 milyonluk nüfusu ve 400 milyar dolar gayri safi milli hasılasıyla büyük bir pazar olduğunu vurgulayan Kocasert, "Bizim için ifade ettiği başka bir anlam da komşu ülke olmamız ve yıllardan beri ilişki içerisindeyiz. Ambargonun
kalkması bu pazarın dünyaya açılması demek. Türkiye olarak biz de bu pazardan pay almak için şu anda önemli bir faaliyetin içerisindeyiz" dedi.
“İran ile ticaretimizi yükseltmek istiyoruz” “İran ile ticaretimizi yükseltmek istiyoruz” Reviewed by Habersizim on 09:52:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: