Konya’da Muhammed Yazır İmam-Hatip Ortaokulu’nun ailece sabah namazı kampanyası 1. ayını doldurdu
Muhammed Hamdi Yazır İmam Hatip Ortaokulu(Selçuklu-KONYA) “Ailemle sabah namazına gidiyorum” serlevhasıyla 25 Aralık 2015 tarihinde örnek bir kampanya başlattı. Her Cuma sabahı okul öğrencileri (kız-erkek) aileleriyle birlikte Hafız Halil Necati Coşan Camii’ye akın ediyorlar.Sabah namazı vakti, “Kim güzelce abdest alırsa, o kimsenin günahları tırnaklarının altına varıncaya kadar bütün vücudundan çıkar.” hadisi şerifini şiar edinen öğrenciler abdestlerini alarak saftaki yerlerini alıyorlar. Sabah namaz ı için Hafız Halil Necati Coşan Camii’ni dolduran öğrenciler ailelerini ve tüm görenleri sevindiriyor.
Birlikte eda edilen sabah namazı sonrasında Konya İmam Hatipliler Derneği öğrencilere, ailelere ve camii cemaatine değişik ikramlarda bulunuyor. Muhammed Hamdi Yazır İmam Hatip Ortaokulu’nun başlattığı “Ailemle Sabah Namazına Gidiyorum” kampanyası sadece öğrencileri değil öğrencilerin ailelerini ve aynı zamanda gören, duyan bütün mahalleliyi teşvik eden bir anlam taşıyor.
Okul Müdürü Hasan Yakarer etkinliğin amacının genç nesillere ibadeti ve camiyi sevdirmek olduğunu belirterek katılımın tamamen serbest olduğunu vurguluyor. Yakarer sabah namazına gelen öğrencilerin ve ailelerinin Cuma sabahlarını iple çektiklerini gözlemlemenin ve ayrıca cemaatten bu etkinliğin devamını sağlamak amacıyla maddi destek verenleri görüyor olmanın da mutluluk verici olduğunu sözlerine ekledi.
Cami cemaati ise bu uygulamanın çok sevindirici olduğunu ve gelecek nesiller için örnek bir davranış olduğunu belirtti.
“Ailemle sabah namazına gidiyorum”
Reviewed by Habersizim
on
09:12:00
Rating:

Hiç yorum yok: