Bitcoin madencileri, Aralık 2020 tarihinden beri ilk kez Bitcoin’lerini satmayıp biriktirmeye başladı. Bazı analistler bu durumu boğa piyasasının devamına yönelik bir gösterge olarak yorumluyor.
Neden Önemli?
Pozitif net pozisyonlar genellikle madencilerin Bitcoin’in anlık fiyatını yeterli bulmadıkları şeklinde yorumlanıyor.
- Böylelikle kurumsal alımların etkisi sürerken BTC fiyatının yükselmeye devam edeceği yönünde tahminler yürütülüyor.
Kaynak: https://www.thinkdoco.com
Bitcoin madencileri Aralık’tan beri ilk kez pozitif pozisyonda
Reviewed by Habersizim
on
22:25:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
22:25:00
Rating:


Hiç yorum yok: