MHP Gaziantep Milletvekili Ümit Özdağ, İsmail Kahraman Kültür Merkezi’nde düzenlediği “Geleceğe Ümit’le Bak” konulu toplantıda partililere seslendi. Yaklaşık 1,5 saat yapacağı projeler ve Türkiye gündemine ilişkin açıklamalarda bulunan Özdağ, “Anlattıklarımı yapabilmek için önümüzdeki MHP’nin kongresinde MHP Genel Başkanlığına adaylığımı koyuyorum” diye konuştu. Özdağ, konuşmasının bir bölümünde ise “Eğer kurultayda beni genel başkan seçerseniz, mevcut genel başkan adaylarını divanda görmek isterim, çünkü hepsi müstesna insanlar, harekete faydaları büyük. Onun için birlikte olmalıyız” ifadesini kullandı.
Özdağ, MHP’de değişimin, genel başkanlık konusundaki anlayışın değişimi ile başlaması gerektiğine dikkat çekerek, “Başbuğ hakka yürüdü. Artık Başbuğ’u aramamalıyız, Allah rahmet eylesin. Bundan böyle MHP liderleri, ölümden ölüme değişmeyi düşünmemeli. Başarısız olan genel başkan gitmelidir” diye konuştu.
Özdağ, MHP’de değişimin, genel başkanlık konusundaki anlayışın değişimi ile başlaması gerektiğine dikkat çekerek, “Başbuğ hakka yürüdü. Artık Başbuğ’u aramamalıyız, Allah rahmet eylesin. Bundan böyle MHP liderleri, ölümden ölüme değişmeyi düşünmemeli. Başarısız olan genel başkan gitmelidir” diye konuştu.
Ümit Özdağ, MHP’de başkanlık yarışında ben de varım dedi
Reviewed by Habersizim
on
13:55:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
13:55:00
Rating:


Hiç yorum yok: