“Ankara’daki telekulak” davasına müşteki olarak katılan Eski Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Emin Arslan, “Makam telefonunun örgüt üyesi gibi gösterilerek dinlenildiğini söyleyerek, “Neler neler yapılmış, ülkemizin şansı varmış, uçurumun kenarından Allah korumuş” diye konuştu
ANKARA Siyasetçiler, gazeteciler, yargı mensupları ve iş adamlarının aralarında olduğu 48 kişiyi usulsüz dinledikleri iddiasıyla 50 sanığın yargılandığı davanın görülmesine devam edildi. Ankara 4. Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki Ankara merkezli “usulsüz dinleme” davasının duruşmasına, müştekiler eski Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Emin Arslan ile Murat Nemutlu ve bazı tutuksuz sanıklar ile tarafların avukatları katıldı. Mahkeme, güvenlik gerekçesiyle duruşmanın kapalı yapılmasına karar vererek, izleyici ve gazetecileri dışarı çıkarttı. Duruşmadan sonra açıklamalarda bulunan eski Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Emin Arslan, davaya müdahilliğinin kabul edildiğini, telefonunun defalarca çeşitli örgüt üyeliği iddiasıyla dinlendiğini söyledi.
Arslan, “Yapılanlar apaçık ortada. IMEI üzerinden sahte kimliklerle bizlerin dinlendiği ve ondan sonra da sahte gerekçelerle farklı farklı yerlerde gazetelerde izlediğiniz gibi normal, günlük yaşantılarımızın bir suç konusuymuş gibi sahte dokümanlarla bir yerlere monte edildik. Sadece ben değil, özel yetkili mahkemelerde herkes bu süreci yaşadı. Emniyet Genel Müdür Yardımcısıyken makam telefonum dahi örgüt üyesi, yani irticai bir örgüte mensupmuşum gibi dinlenmiş. Gerçekten ülkemizin şansı varmış, Allah lutfetmiş bizlere. Neler yapıldığını bu duruşmaları gördükçe, insanlara ne zulümler yapıldığını, ne kumpaslar yapıldığını görüyoruz. Uçurumun kenarından Allah korumuş” şeklinde konuştu.
Arslan, “Yapılanlar apaçık ortada. IMEI üzerinden sahte kimliklerle bizlerin dinlendiği ve ondan sonra da sahte gerekçelerle farklı farklı yerlerde gazetelerde izlediğiniz gibi normal, günlük yaşantılarımızın bir suç konusuymuş gibi sahte dokümanlarla bir yerlere monte edildik. Sadece ben değil, özel yetkili mahkemelerde herkes bu süreci yaşadı. Emniyet Genel Müdür Yardımcısıyken makam telefonum dahi örgüt üyesi, yani irticai bir örgüte mensupmuşum gibi dinlenmiş. Gerçekten ülkemizin şansı varmış, Allah lutfetmiş bizlere. Neler yapıldığını bu duruşmaları gördükçe, insanlara ne zulümler yapıldığını, ne kumpaslar yapıldığını görüyoruz. Uçurumun kenarından Allah korumuş” şeklinde konuştu.
“Ülkemizi Allah korumuş”
Reviewed by Habersizim
on
10:13:00
Rating:

Hiç yorum yok: