Türkmen milletvekili Erşed Salihi, Irak’ta kurulacak yeni hükümette Türkmenlerin bulunması gerektiğini vurgulayarak, Başbakan Haydar el-İbadi ve parlamentodaki grup başkanlarıyla yaptıkları görüşmelerde Türkmenlere bu yönde temsil hakkı verileceğini hissetmediklerini belirtti. Salihi, Türkmenler arasında mevcut hükümetin dikkate alması gereken donanımlı kişilerin ve teknokratların yer aldığını ifade etti.
Türkmenler, yeni kabinede olmak istiyor
Reviewed by Habersizim
on
12:15:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
12:15:00
Rating:


Hiç yorum yok: