Normal şartlarda muhalefet olmanın bir konforu vardır. Hele iktidar olma ihtimalin neredeyse hiç yoksa ne kadar kolaydır muhalefet yapmak. Olmayacak şeyleri öner, yapılması imkansız şeyleri proje olarak sun; daha olmadı, yapılan her şeye itiraz et. Bu kadar basit. Bunun neresini anlamıyor ana muhalefet?
Ülkenin gündemi çeşitli, dış politika sen misin , iç politika ben miyim. Suriye, Azerbaycan, mülteciler, Avrupa Birliği. Konuş ha konuş. Sırtında yumurta küfesi mi var. Zerre sorumluluk mu var sırtında. Salı günü çıkıp yapılan her şeye itiraz edeceksin. Azıcık sesini yükselt. Ezberlediğin kelimelere sarıl. Saray de, ülke yönetilmiyor de, de bir şeyler.
Neden ahlak seviyeni ortaya dökersin be adam? Neden bir kadına hakaret etme ihtiyacı duyarsın? Sonrasında çıkıp "kadın olması bir şeyi değiştirmez" diyerek neden yaptığını savunursun; neden özrü kabahatinden büyükler listesine, liste başından girersin?
Kendi tabanına oynuyorsan, çalışmaz; karşı tarafa mesaj gönderiyorsan yürümez; ortadakilere sinyal çakıyorsan işlemez. Boşboğazlık yapmak için niye çırpınırsın? Racon budur mu zannedersin?
Biz mesela böylesine bir olayın detaylarını gazetemize hiç yakıştıramadık. Detaylarla ilgilenmiyoruz bile. Bu sakillik, bu diplerde gezinen üslup, bu kalabalık karşısında şiraze kayması. Öylesine üstümüze geldi ki dün gün boyu. Kayıtsız kalamadık.
Ayıp ya hu. Bir danışman, bir akıl veren de mi yok etrafında?
Türkiye'nin ana muhalefet lideri gibi davransana birazcık.
Etrafına bak, olan biteni anlamaya çalış biraz lütfen
Ülkenin gündemi çeşitli, dış politika sen misin , iç politika ben miyim. Suriye, Azerbaycan, mülteciler, Avrupa Birliği. Konuş ha konuş. Sırtında yumurta küfesi mi var. Zerre sorumluluk mu var sırtında. Salı günü çıkıp yapılan her şeye itiraz edeceksin. Azıcık sesini yükselt. Ezberlediğin kelimelere sarıl. Saray de, ülke yönetilmiyor de, de bir şeyler.
Neden ahlak seviyeni ortaya dökersin be adam? Neden bir kadına hakaret etme ihtiyacı duyarsın? Sonrasında çıkıp "kadın olması bir şeyi değiştirmez" diyerek neden yaptığını savunursun; neden özrü kabahatinden büyükler listesine, liste başından girersin?
Kendi tabanına oynuyorsan, çalışmaz; karşı tarafa mesaj gönderiyorsan yürümez; ortadakilere sinyal çakıyorsan işlemez. Boşboğazlık yapmak için niye çırpınırsın? Racon budur mu zannedersin?
Biz mesela böylesine bir olayın detaylarını gazetemize hiç yakıştıramadık. Detaylarla ilgilenmiyoruz bile. Bu sakillik, bu diplerde gezinen üslup, bu kalabalık karşısında şiraze kayması. Öylesine üstümüze geldi ki dün gün boyu. Kayıtsız kalamadık.
Ayıp ya hu. Bir danışman, bir akıl veren de mi yok etrafında?
Türkiye'nin ana muhalefet lideri gibi davransana birazcık.
Etrafına bak, olan biteni anlamaya çalış biraz lütfen
Ertuğrul Fındık
Türkiye'nin ana muhalefet lideri gibi davran biraz
Reviewed by Habersizim
on
10:39:00
Rating:

Hiç yorum yok: