ABD’de, Türkiye’nin Washington Büyükelçiliği önüne gelerek çadır kuran Türkler, 1915 olayları bahanesiyle Türkiye aleyhine gösteri yapmak isteyen Ermenilere karşı gece gündüz nöbet tutma kararı aldı. Büyükelçiliğin önündeki kaldırıma oturan Türkler, çevreye Türk bayrakları astı. Farklı eyaletlerden gelen onlarca Türk’ün geceyi geçirmek üzere toplandığı çadırda kalan Orhan Vatansever, “Elimizden geldiğince herhangi bir bahaneyle büyükelçiliğimiz önünde gösteri yapılmasına izin vermeyeceğiz. Önündeki kaldırımı kapatarak onların bu tarafta olmasına izin vermeyeceğiz” diye konuştu.
ABD’de yaşayan Türkler, 24 Nisan’da da Beyaz Saray önünde toplanarak, 1915 olaylarına ilişkin Ermeni iddialarına karşı Türkiye’nin Washington Büyükelçiliği önüne kadar yürümeyi planlıyor. Yürüyüşe ABD’nin birçok yerinden binlerce kişinin katılması bekleniyor.
ABD’de yaşayan Türkler, 24 Nisan’da da Beyaz Saray önünde toplanarak, 1915 olaylarına ilişkin Ermeni iddialarına karşı Türkiye’nin Washington Büyükelçiliği önüne kadar yürümeyi planlıyor. Yürüyüşe ABD’nin birçok yerinden binlerce kişinin katılması bekleniyor.
Türk Büyükelçiliği önünde ‘1915’ nöbeti
Reviewed by Habersizim
on
12:14:00
Rating:

Hiç yorum yok: