Obama: “BG kaybedecek”

ABD Başkanı Barack Obama, terör örgütü BG’yi yenilgiye uğratmanın önceliği olmayı sürdürdüğünü belirterek, “BG’nin kaybedeceğinden kesinlikle eminim” dedi. Obama, Suriye ve Irak’ta BG’ye karşı yürüttükleri kampanyayı hızlandırmaya çalıştıklarını söylerken, “BG kayıplar vermeye devam ediyor” ifadesini kullandı. Obama, bu örgüte karşı savaşın zorlu olacağını tekrarladı.
Obama: “BG kaybedecek” Obama: “BG kaybedecek” Reviewed by Habersizim on 11:06:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: