Japon bilim adamları, deriye yapıştırılarak vücuttaki oksijen düzeyini ölçebilen çok ince bir cihaz geliştirdi. Tokyo Üniversitesi araştırmacıları, başarılı olan cihazın özellikle ameliyatlar sırasında kullanılacağını söyledi. Cihaz, kırmızı, mavi ve yeşil renkte uyarı veren mikro-elektronik bileşenlerden oluşuyor.
Japonlardan yeni icat
Reviewed by Habersizim
on
10:52:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
10:52:00
Rating:


Hiç yorum yok: