İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün adı “Osman Gazi Köprüsü” oldu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Davutoğlu ve Ulaştırma Bakanı Yıldırım ile son tabliyeyi yerleştirdiği İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün adının “Osman Gazi Köprüsü” olacağını açıkladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü’nün son tabliyesini yerleştirdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan ve beraberindekiler, Türk ve Japon bayraklarının asıldığı köprünün üzerinden, son tabliyenin montajının yapılacağı noktaya yürüdü. 
Burada konuşan Erdoğan, İstanbul- Bursa-İzmir Otoyolu Projesi’nin en büyük ayağını oluşturan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün adının “Osman Gazi Köprüsü” olacağını açıkladı. “Gerçekten dünyada dördüncü özelliklere sahip bir köprüyle iftihar ediyoruz” diyen Erdoğan, “Ülkemiz için, milletimiz için hayırlı olsun diyorum. Gerek Başbakanımıza gerek tüm kabine üyelerimize, Ulaştırma Bakanımıza ve tüm ekibimize şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum. Milletimiz için, tüm insanlık için hayırlı olsun diyorum” dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Davutoğlu ve Bakan Yıldırım, daha sonra son tabliyenin vidalarını sıkıştırdı. Tabliye yerleştirme töreninin ardından konuşan Başbakan Ahmet Davutoğlu da, “AK Parti iktidarlarının en önemli hususiyeti hizmette, dava aşkında sürekliliktir. 2002’de, 3 Kasım’da bayrağı devralan Sayın Cumhurbaşkanımız’dan bugüne kadar hep ilk günkü aşkla bu topraklara, bu ülkeye hizmet etmenin aşkını sevdasını yaşadık. Bakınız son üç hafta içinde, önce Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün son tabliyesini koyduk, yine Cumhurbaşkanımızla birlikte ve 2013 Mayıs’ında ‘olmaz’ denilen, ‘yapılmaz’ denilen, ‘yaptırmayız’ denilen Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nü, inşallah bu ağustosta milletimizin hizmetine sunacağız” dedi.
İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün adı “Osman Gazi Köprüsü” oldu İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün adı “Osman Gazi Köprüsü” oldu Reviewed by Habersizim on 08:28:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: