İlk günde 4.5 milyon abone 4.5G’yi kullanmaya başladı

Türkiye internette hızını katladı, ilk günün kullanıcı sayısı 4.5 milyonu buldu, “ilk alo” ise Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Yıldırım arasında gerçekleşti

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Ömer Fatih Sayan,4,5G’nin ilk gününde 4,5 milyon abonenin bu hizmeti aktif olarak kullanmaya başladığını bildirdi. Sayan, BTK tarafından 4,5G IMT-Advance hizmetlerinin sunulmaya başlaması dolayısıyla düzenlenen törende yaptığı konuşmada, “Dünyada en son kullanılan mobil iletişim teknolojisi IMT-Advance 4,5G hizmetine dün gece yani 10 saat önce ülkemize ‘hoş geldin’ demenin ve bu hizmeti vatandaşlarımızla buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Toplantıya girmeden önce 3 operatörümüzün sorumlularından son rakamları aldım. 4,5G’nin ilk gününde 4,5 milyon abonemiz bu hizmeti aktif olarak kullanmaya başladı. Dün gece saat 00.00 itibarıyla 4,5G hizmetlerini Nükleer Güvenlik Zirvesi kapsamında ABD’de bulunan Cumhurbaşkanımız Erdoğan ve Bakanımız Yıldırım ilk ‘Alo’ demesiyle ilk görüşme gerçekleşmiş oldu. 4,5G teknolojisinin Türkiye’ye hayırlı olmasını diliyoruz” dedi. Sayan, “Teknoloji trenini 4,5G ile yakaladık. Bu hizmeti yerli ve milli baz istasyonumuz ULAK üzerinden de alabileceğiz” diye ekledi.
İlk günde 4.5 milyon abone 4.5G’yi kullanmaya başladı İlk günde 4.5 milyon abone 4.5G’yi kullanmaya başladı Reviewed by Habersizim on 14:48:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: