Selamun Aleykum. Müstakil Gazete'de yazmaya son veriyorum. Sebebini merak eden saygıdeğer okuyucularıma elbette bir izah borçluyum. Sadece sıkıldım. Nasip olursa yine görüşürüz. Hepiniz Allah'a emanetsiniz. Selamun Aleykum.
Hep bi son vardır
Reviewed by Habersizim
on
12:37:00
Rating: 5
Hiç yorum yok: