GS ile FB’de ‘disiplin’ şoku

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Galatasaray ve Fenerbahçe’yi, TFF Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk etti. TFF’den yapılan açıklamada, Süper Lig’de Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan derbi maçında taraftarlarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle sarı-Kırmızılı kulübün, disiplin kuruluna sevk edildiği bildirildi. 
Fenerbahçe’nin ise aynı karşılaşmada talimatlara aykırı hareketi dolasıyla PFDK’ya sevkinin gerçekleştiği kaydedildi. Torku Konyaspor karşılaşmasında da taraftarlarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle kurula sevk edilen sarı-Lacivertli takımın, böylece ikinci kez PFDK’ya gönderildi.
PTT 1. Lig takımlarından Karşıyaka, Adana Demirspor ile Göztepeli futbolcu Gökhan Karadeniz de PFDK’ya sevk edildi.
GS ile FB’de ‘disiplin’ şoku GS ile FB’de ‘disiplin’ şoku Reviewed by Habersizim on 11:24:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: