Siyah-Beyazlı takımın yeni stadı Vodafone Arena, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün katılımıyla açıldı. Kurdeleyi kestikten sonra yeşil çimlere çıkan Erdoğan, Gül ve Davutoğlu, sahada top çevirdi.
Beşiktaş stadını, paslaşarak açtılar
Reviewed by Habersizim
on
09:39:00
Rating: 5
Hiç yorum yok: