ABD'nin Kaliforniya eyaletinin Indian Wells şehrinde tertiplenen Masters Tenis Turnuvası'nda gazetecilerin sorularını cevaplayan ünlü tenisçiler, Sharapova'nın doping yüzünden geçici men cezası almasını değerlendirdi.
Tek erkeklerde 14 grand slam şampiyonluğu yaşayan Rafael Nadal, "Spor camiası için korkunç bir olay. Böyle bir şeyin gerçekleşebileceğini hayal etmek zor ama her zaman hatalar olur. Maria'nın hata yaptığına inanmak istiyorum. İhmali varmış gibi görünüyor. Maria, bunun bedelini ödemeli" ifadelerini kullandı."Aldığım her ilacın, yasaklı bir madde içerebileceğinden korkuyorum"
Kadınlarda dünya sıralamasının 3 numarası olan Agnieszka Radwanska, Sharapova'nın doping olayını açıkladığı basın toplantısı hakkında, "Herkes gibi şoke oldum. Elbette tenis için üzücü bir gündü. Ne söyleyebilirim ki? Bekleyip göreceğiz" diye belirtti.
Bu sene 3 kez doping testine girdiğini aktaran Radwanska, "Hastalandığımda yalnızca aspirin kullanıyorum. Çünkü aldığım her ilacın, yasaklı bir madde içerebileceğinden korkuyorum" dedi.
Indian Wells Turnuvası'nın son tek kadınlar şampiyonu Simona Halep, "Tenis için zor ve hayal kırıklığı yaşatan bir andı. Umarım, tenis dünyasını olumsuz etkilemez ve insanlar bu sporu sevmeye devam eder" şeklinde görüş belirtti.
Grand slam turnuvası Wimledon'ı tek kadınlarda 2 kez kazanan Çek Petra Kvitova ise "Kullandığımız her ilacın içindekileri bilmemiz gerekiyor. Sharapova, büyük bir hata yaptı. İyi tarafından bakarsak dopingle mücadele programı iyi işlediğini söyleyebiliriz" ifadelerini kullandı.
Ünlü tenisçiler Sharapova hakkında konuştu
Reviewed by Habersizim
on
15:40:00
Rating:

Hiç yorum yok: