Devrimciler, 3 yıl aradan sonra her cuma Halep, Dera, İdlib, başkent Şam banliyölerinde “devrimimiz devam ediyor” nümayişleri tertip ediyor
Suriye’de Esed/Hamaney rejim güçleri devrimcilere ateş açtığı için 3 yıl ara verilen yönetim karşıtı nümayişler, iki haftadır cuma namazından sonra çeşitli kentlerde tekrar başladı.Devrimciler, Halep, Dera, İdlib, başkent Şam’ın banliyölerinde cuma namazından sonra “Devrimimiz Devam Ediyor” adlı geniş katılımlı nümayişler düzenledi. Beşşar Esed/Hamaney yönetiminin gitmesini ve silahlı devrimcilerin birleşmesini isteyen binlerce katılımcı, “Vatan hastalanır; ama ölmez”, “Dünyanın köpekleri, kanımız üzerine vahşileşiyor. Dareyya, Halep’in kalbindedir. Yüksek Muhalif Komitesi tuzaklardan korunun” yazılı pankartlar taşıdı. Devrimciler, “Halkını öldüren haindir”, “Halk yönetimin düşmesini istiyor”, “Silahlı devrimcilerle birleşsin”, “Beşşar sesimizi duy”, “Doğu Guta’da aslanlar vardır”, “Defol Beşşar” sloganları attı.
“Suriye Devrimi ölmedi, yaşıyor”
Reviewed by Habersizim
on
13:39:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
13:39:00
Rating:


Hiç yorum yok: