CHP Lideri Kılıçdaroğlu terör saldırılarına ortam hazırlamakla itham ettiği hükümeti eleştirirken söyledi bu cümleyi. Başı ve sonu şöyle:
“Buna ortam hazırlayanları unutmamamız gerekiyor. Neden Suriye’nin iç işlerine karışıyorsunuz, neden Mısır’la kavga ediyorsunuz, neden Rusya’yla kavga ediyorsunuz, neden Irak’la kavga ediyorsunuz, neden, neden…”
Taksim’deki, Merasim Sokak’taki, Kızılay’daki bombaya zemin hazırlayanlar, ki hükümeti kast ediyor, ne yapmış da bu zemini hazırlamış? Suriye’nin iç işlerine karışmış. Ondanmış. Yarın Moskova’nın göbeğinde, New York’un işlek bir caddesinde, Londra’da, Tahran’da bombalar patlamaya başlarsa şaşırmayalım. Kılıçdaroğlu dünyasında böyle yürüyor sistem çünkü. Suriye’nin iç işlerine karışıyorsun, senin sokağında bomba patlıyor.
Bölgenin mezhep ayrışması, enerji koridorları, yüz binlerce insanın göçe zorlandığı zulüm ortamı filan yok Kılıçdaroğlu dünyasında. Mısır’la kavga edince patlıyor bombalar. Sisi’yi tanıyıp cunta rejimiyle ahbap olursak patlamayacak yani.
Kılıçdaroğlu mesele değil. Çok ciddiye almış gibi görünebiliriz. Gerçekten bu inançla hareket eden bir siyasi parti nasıl muhalefet yapacak. Neden daha fazla karışmadık Suriye’nin iç işlerine. Taa Şam’a kadar neden gitmedik diyeceği yerde, dokunmasaydık, yapmasaydık kafası nasıl bir kafadır. Hükümetin inisiyatif alması üzerinden muhalefet çevirmek kendi dünyasını CHP Genel Merkezine hapsetmek anlamı taşımıyor mu? Sen hükümet değilsin ki? Madem kuru sıkı atıyorsun, Neden Musul’a daha fazla asker göndermedik, de. Neden demiyorsun?
Çünkü muhalefetsin ve faili açıklarken sırtında yumurta küfesi taşımıyorsun. Faili işaret ederken çekinmiyorsun. Bu patlamaları Rusya yaptı, Amerika yaptı, İran yaptı demeye getiriyorsun. İyi geçinseydik de yapmasalardı keşke diyorsun.
Eziklik midir bu? “Aman ellemeyelim” ezikliği. Yoksa diplomasi bilmezlik midir?
Ya da düpedüz boş konuşma mıdır?
“Buna ortam hazırlayanları unutmamamız gerekiyor. Neden Suriye’nin iç işlerine karışıyorsunuz, neden Mısır’la kavga ediyorsunuz, neden Rusya’yla kavga ediyorsunuz, neden Irak’la kavga ediyorsunuz, neden, neden…”
Taksim’deki, Merasim Sokak’taki, Kızılay’daki bombaya zemin hazırlayanlar, ki hükümeti kast ediyor, ne yapmış da bu zemini hazırlamış? Suriye’nin iç işlerine karışmış. Ondanmış. Yarın Moskova’nın göbeğinde, New York’un işlek bir caddesinde, Londra’da, Tahran’da bombalar patlamaya başlarsa şaşırmayalım. Kılıçdaroğlu dünyasında böyle yürüyor sistem çünkü. Suriye’nin iç işlerine karışıyorsun, senin sokağında bomba patlıyor.
Bölgenin mezhep ayrışması, enerji koridorları, yüz binlerce insanın göçe zorlandığı zulüm ortamı filan yok Kılıçdaroğlu dünyasında. Mısır’la kavga edince patlıyor bombalar. Sisi’yi tanıyıp cunta rejimiyle ahbap olursak patlamayacak yani.
Kılıçdaroğlu mesele değil. Çok ciddiye almış gibi görünebiliriz. Gerçekten bu inançla hareket eden bir siyasi parti nasıl muhalefet yapacak. Neden daha fazla karışmadık Suriye’nin iç işlerine. Taa Şam’a kadar neden gitmedik diyeceği yerde, dokunmasaydık, yapmasaydık kafası nasıl bir kafadır. Hükümetin inisiyatif alması üzerinden muhalefet çevirmek kendi dünyasını CHP Genel Merkezine hapsetmek anlamı taşımıyor mu? Sen hükümet değilsin ki? Madem kuru sıkı atıyorsun, Neden Musul’a daha fazla asker göndermedik, de. Neden demiyorsun?
Çünkü muhalefetsin ve faili açıklarken sırtında yumurta küfesi taşımıyorsun. Faili işaret ederken çekinmiyorsun. Bu patlamaları Rusya yaptı, Amerika yaptı, İran yaptı demeye getiriyorsun. İyi geçinseydik de yapmasalardı keşke diyorsun.
Eziklik midir bu? “Aman ellemeyelim” ezikliği. Yoksa diplomasi bilmezlik midir?
Ya da düpedüz boş konuşma mıdır?
“Neden Suriye’nin iç işlerine karışıyorsunuz”
Reviewed by Habersizim
on
09:41:00
Rating:

Hiç yorum yok: