Başbakan Ahmet Davutoğlu, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile telefonda görüştü. Alınan bilgiye göre; görüşme, karşı tarafın talebi üzerine gerçekleştirildi. Görüşmede, 7 Mart’ta düzenlenen Türkiye-AB Zirvesi’nin sonuçları ve 18 Mart’ta Brüksel’de gerçekleşecek Türkiye-AB Zirvesi’nin hazırlıkları ele alındı. Davutoğlu’nun, 18 Mart tarihli zirveden beklentilerini paylaştığı, Türk vatandaşlarına yönelik vize serbestisi rejiminin yürürlüğe girişi, AB ile müzakereye açılması beklenen yeni fasıllar, yasa dışı göçle mücadele, geri-kabul ve yeniden yerleştirme prosedürlerine ilişkin beklenen modaliteleri aktardığı ifade edildi.
Merkel’le mini telefon zirve’si
Reviewed by Habersizim
on
11:06:00
Rating:

Hiç yorum yok: