EL-HALİL İsrail askerleri, Batı Şeria’da “araçla askerlere yönelik saldırı gerçekleştirdiği” iddiasıyla 4 Temmuz 2015’te öldürdüğü Filistinli gencin evini yıktı. Görgü tan ıkları, İsrail askerlerinin Batı Şeria’nın El-Halil kentinde dün sabah İbrahim es-Sekafi (22) isimli Filistinlinin evine baskın düzenlediğini, protestolar arasında evin duvarlarını yıktığını söyledi. İsrail askerlerinin yıkımı protesto etmek isteyen Filistinlilere gözyaşartıcı gazın yanı sıra gerçek ve plastik mermilerle müdahale ettiği aktarıldı. İsrail askerlerinin evi yıktıktan sonra bölgeden ayrıldığı belirtildi.
İsrail önce öldürdü sonra evini yıktı
Reviewed by Habersizim
on
10:14:00
Rating:

Hiç yorum yok: