Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında toplanan Bakanlar Kurulu’nda bir ilk yaşandı. Çankaya Köşkü’nde, Başbakan Davutoğlu başkanlığında düzenlenen toplantı saat 14.50’de başladı. Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez de Başbakan Davutoğlu’nun daveti üzerinekabine toplantısında yer aldı. Bakanlar Kurulu’nda gündeme dair konuların görüşüldüğü toplantıda Görmez, doğu ve güneydoğuda din görevlileriyle yaptığı toplantının detaylarına ilişkin sunum yaptı.
Görmez, bakanlara sunum yaptı
Reviewed by Habersizim
on
14:06:00
Rating:

Hiç yorum yok: