"AYM BAŞKANI ZÜHTÜ ARSLAN'IN YANINDAYIM"
Arınç, dünkü açıklamasından ötürü Anayasa Mahkemesi Başkanı Zühtü Arslan'a destek çıkarak, "Anayasa Mahkemesi Başkanı'nı tebrik ediyorum. Ben Zühtü Arslan'ın yanındayım. Kararından dolayı tebrik ediyorum." dedi.
Bilkent Üniversitesi'nde 'Dünden Bugüne Türk Siyaseti' konulu konferansta konuşan Arınç, konuşmasının son bölümünde ise güncel olaylar hakkında görüşlerini belirtti.
Gezicisini, paralelini, AYM'sini sevindiren çıkış: Zühtü Arslan'ın yanndayım
Reviewed by Habersizim
on
19:32:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
19:32:00
Rating:

Hiç yorum yok: