Galatasaray-Fenerbahçe derbisi ertelendi

Spor Toto Süper Lig’in 26. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında dün akşam oynanması planlanan derbi maç ertelendi.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamada, “Bu akşam oynanması planlanan Galatasaray-Fenerbahçe müsabakası, İstanbul Valiliği’nin aldığı karar doğrultusunda kulüplerimizle de görüşülerek ileri bir tarihe ertelenmiştir.” denildi. Açıklamada, Galatasaray-Fenerbahçe karşılaşmasının oynanacağı tarihin ilerleyen günlerde kamuoyuyla paylaşılacağı belirtildi.
Bu arada İstanbul Valiliği’nden yapılan açıklamada ise müsabakanın alınan ciddi bir istihbaratın değerlendirilmesine bağlı olarak ve kulüplerin de talep ve mutabakatı doğrultusunda ertelendiği bildirildi. Spor Toto Süper Lig’in 26. haftasındaki Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin güvenlik gerekçesiyle önce seyircisiz oynatılması kararı verilmesi, sonrasında ise ertelenmesinin ardından, statta bulunan taraftarlar dışarı çıkarıldı. Bu arada, güvenlik gerekçesiyle oynanamayan derbi öncesi iki takım da stada gelmedi. Sarı-lacivertliler Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri’nden, Galatasaray takımı ise Florya Metin Oktay Tesisleri’nden hiç ayrılmadı.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi ertelendi Galatasaray-Fenerbahçe derbisi ertelendi Reviewed by Habersizim on 11:17:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: