![]() |
| Ahmed Vezir |
Ancak Suriye üzerinde büyük oyunlar oynandı. İran, Hizbullah ve son olarak da Rusya’nın dahil olması, büyük olan sorunu devleştirdi” diye konuştu. Tahsin, kimyasal silahlar, balistik füzeler kullanan Esed ve destekçilerinin, dünyanın gözü önünde çocuk katliamı yaptığını vurgulayarak, “Şu an sadece Esed’le değil, 5 ülkeyle savaşıyoruz. Halkımıza verilen hiçbir söz tutulmadı” ifadelerini kullandı.
“Destek olmasaydı Esed düşmüştü”
Reviewed by Habersizim
on
17:56:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
17:56:00
Rating:


Hiç yorum yok: