Bütçe 6.6 milyar lira fazla verdi

Maliye Bakanı Naci Ağbal, geçen yılın şubat ayında 2,4 milyar lira açık veren bütçenin, bu yılın aynı ayında 2,4 milyar lira fazla verdiğini bildirdi. Ağbal, 2015 yılının ocak-şubat döneminde 1,4 milyar lira fazla veren bütçenin, bu yılın aynı döneminde 6,6 milyar lira fazla verdiğini belirtti. Bütçe giderlerinin geçen ay 42,3 milyar lira, bütçe gelirlerinin 44,7 milyar lira, faiz dışı fazlanın ise 6,5 milyar lira olarak gerçekleştiğini bildiren Ağbal, şu ifadeleri kullandı: “Bu yılın ilk 2 aylık döneminde ise bütçe giderleri 84,8 milyar lira, bütçe gelirleri 91,4 milyar lira, faiz dışı fazla ise 16,4 milyar lira olmuştur. Bu sonuçlar, küresel ekonomideki zayıf seyre rağmen geçici bütçenin uygulandığı bu dönemde dahi hükümetimizin mali disiplini kararlılıkla sürdürdüğünün göstergesidir.”
Bütçe 6.6 milyar lira fazla verdi Bütçe 6.6 milyar lira fazla verdi Reviewed by Habersizim on 10:04:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: