İstanbul'daki çevik kuvvet binasına ateş açıldı
İstanbul Bayrampaşa Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'ne 2 kadın terörist saldırı düzenledi..
POLİSE EL BOMBASI ATTILAR, ÇATIŞMA ÇIKTIBayrampaşa Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü C Kapısı'na iki kadın terörist, el bombası attı.
BİNADA SIKIŞTIRILDILAR
Polisin ateşle karşılık vermesi üzerine teröristlerle çatışma çıktı. Çatışmanın ardından iki terörist bir binada sıkıştırıldı, binaya operasyon için hazırlık yapılıyor
Bayrampaşa'da 2 kadın terörist polise el bombası attı.
Reviewed by Habersizim
on
10:27:00
Rating:

Hiç yorum yok: