Adıyaman Otogarı’nda görüntülenen canlı bomba Mehmet Öztürk’ün, 18 Mart’ta bindiği otobüsün 33 numaralı koltuğunda seyahat ettiği belirlendi
Gaziantep’ten minibüsle Adıyaman’a gelen, Beyoğlu terör saldırısını gerçekleştiren canlı bomba Mehmet Öztürk’ün, Adıyaman Otogarı’nda İstanbul’a gitmek için bilet aldığı öğrenildi. Öztürk’ün, 18 Mart Cuma günü saat 17.00’de bindiği otobüsün 33 numaralı koltuğunda seyahat ettiği belirtildi. Kamera kayıtlarında Öztürk’ün otogarda bir gişeye yanaşarak, görevliye sorular sorduğu ve otobüs bileti aldığı görülüyor.
Bu arada, İstiklal Caddesi’ndeki terör saldırısında yaralananlardan 9’unun hastanelerdeki tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Öte yandan, Ankara’da bombalı araçla düzenlenen saldırıda vücudunun değişik yerlerinde şarapnel parçası yarası olan ve iki bacağı diz altı ampute olan 36 yaşındaki Feyyaz Aydın, tedavi gördüğü Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hayatını kaybetti. Patlamada ölenlerin sayısı 36’ya yükseldi.
Bu arada, İstiklal Caddesi’ndeki terör saldırısında yaralananlardan 9’unun hastanelerdeki tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Öte yandan, Ankara’da bombalı araçla düzenlenen saldırıda vücudunun değişik yerlerinde şarapnel parçası yarası olan ve iki bacağı diz altı ampute olan 36 yaşındaki Feyyaz Aydın, tedavi gördüğü Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hayatını kaybetti. Patlamada ölenlerin sayısı 36’ya yükseldi.
Adıyaman-İstanbul otobüsünde 33 numaralı yolcu
Reviewed by Habersizim
on
13:21:00
Rating:

Hiç yorum yok: