52 yıl sonra yeniden okula başladı

Tortum ilçesine 5 kilometre uzaklıktaki Kireçli köyündeki tek katlı evinde eşi İbrahim Küçükaltın ile yaşamını sürdüren 15 torun sahibi Netice Küçükaltın’ın okuma azmi, şaşırtıyor. İlkokulu 14 yaşında bitiren ve daha sonra okulu bırakan 5 çocuk annesi Küçükaltın, köy imamının eşinin teşvikiyle 52 yıl sonra İlçe Halk Eğitim Merkezi’ne giderek, açık ilköğretime kayıt yaptırıp, ortaokul derslerine devam etmeye başladı. Köyde ev işlerinin yanı sıra hayvanlarının bakıcılığı da yapan Küçükaltın, her gün sabah namazını kıldıktan sonra sobasını yakıp ders çalışıyor. Havanın aydınlanmasıyla günlük işlerine yoğunlaşan Küçükaltın, akşam yemeğinin ardından yeniden öğrenciliğe dönerek, gecenin ilerleyen saatlerine kadar Türkçe, sosyal bilgiler, din kültürü ve ahlak bilgisi, fen bilgisi, matematik gibi derslerini çalışarak, test sorularını çözüyor.
52 yıl sonra yeniden okula başladı 52 yıl sonra yeniden okula başladı Reviewed by Habersizim on 08:50:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: