Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün son tabliyeleri Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Davutoğlu ve Bakan Binali Yıldırım’ın katıldığı törenle yerlerine yerleştirildi.
Allah nasip ederse birkaç ay içinde açılış gerçekleştirilecek. Bu türden projelere sürekli karşı çıkan bir Mimarlar Odası var bu ülkede. AK Parti iktidarında seslerini daha fazla duyuyorsak bunda ardı ardına hızla tamamlanan dev projelerin etkisi var. Biraz garip gelebilir size ama bu türden “istemeyiz” korosu bu ülkede her zaman var olmuş.
Yani bu koronun sesi sadece AK Parti’ye karşı yükselmiyor. Çevrenin merkeze doğru hareketlendiğinin müşahhas örneği olan bu türden yapılara her zaman karşı çıkmış bu koro. Birinci köprüye de karşı çıkmış, ikincisine de. Şimdi üçüncüye de. Hayallerin gerçeğe dönüşmesinden rahatsız olmak yüzyıllardır var olan bir mikrop. Hatırlayın Marmaray’ı iptal ettirmek için de var gücüyle saldırmıştı bu Mimarlar Odası ve türevleri. Meseleye bütünüyle siyasi bakıyorlar çünkü.
Hazım sorunu yaşıyorlar. 3. köprü ile ilgili alınan basit bir mahkeme kararını gerekçe göstererek Sözcü, Cumhuriyet, Doğan Medyası; “3. köprü artık iki beton kuleden ibaret” diye haber yapmışlardı. Yürütmeyi durduracaklarını sanarak. Ne kadar toplumdan kopuk, ne kadar arkaik, ne kadar Gezici bir yaklaşım.
İstanbul’un trafik sorununa esaslı bir çözüm önerisi var mı? Yok. Şehirleşmeye ilişkin tutarlı bir yaklaşım geliştirdiler mi? Yok. Toplumun yaşam alanlarına dokunan bir meselede inisiyatif alıyorlar mı? Yok. Ne yapıyorlar? Siyaset.
O olmasın. Bu olmasın. Şu olmasın. Peki ne olsun? Cevap yok. Müzmin kof muhalefet alışkanlığı.
Allah nasip ederse birkaç ay içinde açılış gerçekleştirilecek. Bu türden projelere sürekli karşı çıkan bir Mimarlar Odası var bu ülkede. AK Parti iktidarında seslerini daha fazla duyuyorsak bunda ardı ardına hızla tamamlanan dev projelerin etkisi var. Biraz garip gelebilir size ama bu türden “istemeyiz” korosu bu ülkede her zaman var olmuş.
Yani bu koronun sesi sadece AK Parti’ye karşı yükselmiyor. Çevrenin merkeze doğru hareketlendiğinin müşahhas örneği olan bu türden yapılara her zaman karşı çıkmış bu koro. Birinci köprüye de karşı çıkmış, ikincisine de. Şimdi üçüncüye de. Hayallerin gerçeğe dönüşmesinden rahatsız olmak yüzyıllardır var olan bir mikrop. Hatırlayın Marmaray’ı iptal ettirmek için de var gücüyle saldırmıştı bu Mimarlar Odası ve türevleri. Meseleye bütünüyle siyasi bakıyorlar çünkü.
Hazım sorunu yaşıyorlar. 3. köprü ile ilgili alınan basit bir mahkeme kararını gerekçe göstererek Sözcü, Cumhuriyet, Doğan Medyası; “3. köprü artık iki beton kuleden ibaret” diye haber yapmışlardı. Yürütmeyi durduracaklarını sanarak. Ne kadar toplumdan kopuk, ne kadar arkaik, ne kadar Gezici bir yaklaşım.
İstanbul’un trafik sorununa esaslı bir çözüm önerisi var mı? Yok. Şehirleşmeye ilişkin tutarlı bir yaklaşım geliştirdiler mi? Yok. Toplumun yaşam alanlarına dokunan bir meselede inisiyatif alıyorlar mı? Yok. Ne yapıyorlar? Siyaset.
O olmasın. Bu olmasın. Şu olmasın. Peki ne olsun? Cevap yok. Müzmin kof muhalefet alışkanlığı.
“3. köprü artık iki beton kuleden ibaret” ☺ - HÜLASA
Reviewed by Habersizim
on
11:40:00
Rating:

Hiç yorum yok: