Şimdi diyeceksiniz ki “Sizin de bir dediğiniz bir dediğinizi tutmuyor.” Haklısınız. Önce, “İzmir ve Adana baskılarını durduruyoruz” dedik, sonra “durdurmuyoruz” dedik, şimdi gene…
Şöyle: Ben bu hesap kitap işlerinden anlamıyorum. KDV’nin tam olarak ne olduğunu bile anlamadım daha. KDV denince benim aklıma hâlâ rahmetli Özal’ın çektirdiği KDV tanıtım filmlerindeki “Fişingi de al Mustafali” lafı gelir. Bir de, annemin KDV’yi “Kaddafi” diye telaffuz edişi. Başka da somut bir şey gelmez aklıma. Neyse. Ertuğrul Fındık önüme tabloyu koydu, KDV filandan da bahisle ayda 80 bin lira zarar ettiğimizi / edeceğimizi inandırıcı bir şekilde anlattı ve “orta yerdeki soğuk gerçekliğin sıcacık niyetlerime ve tasavvurlarıma ayak uydurmasının mümkün olmadığına” beni ikna etti. Yolun başındaki hesapta sadece Ankara ve İstanbul baskıları vardı, fakat sonra “bir şekilde halleriz” deyip Adana ve İzmir’i de ilave etmiştik. Ne yazık ki ne yapsak hallolmuyor. Zehir içmeyi kabul ettik. Bugünkü baskılar, Adana ve İzmir’deki son baskılar. En azından şimdilik.
İlgili okur arkadaşlar, verdiğimiz “devam” sözünü bize bağışlas ınlar lütfen. Helâllik diliyoruz. Vallahi mahcubuz.
Şöyle: Ben bu hesap kitap işlerinden anlamıyorum. KDV’nin tam olarak ne olduğunu bile anlamadım daha. KDV denince benim aklıma hâlâ rahmetli Özal’ın çektirdiği KDV tanıtım filmlerindeki “Fişingi de al Mustafali” lafı gelir. Bir de, annemin KDV’yi “Kaddafi” diye telaffuz edişi. Başka da somut bir şey gelmez aklıma. Neyse. Ertuğrul Fındık önüme tabloyu koydu, KDV filandan da bahisle ayda 80 bin lira zarar ettiğimizi / edeceğimizi inandırıcı bir şekilde anlattı ve “orta yerdeki soğuk gerçekliğin sıcacık niyetlerime ve tasavvurlarıma ayak uydurmasının mümkün olmadığına” beni ikna etti. Yolun başındaki hesapta sadece Ankara ve İstanbul baskıları vardı, fakat sonra “bir şekilde halleriz” deyip Adana ve İzmir’i de ilave etmiştik. Ne yazık ki ne yapsak hallolmuyor. Zehir içmeyi kabul ettik. Bugünkü baskılar, Adana ve İzmir’deki son baskılar. En azından şimdilik.
İlgili okur arkadaşlar, verdiğimiz “devam” sözünü bize bağışlas ınlar lütfen. Helâllik diliyoruz. Vallahi mahcubuz.
Vallahi mahcubuz
Reviewed by Habersizim
on
10:24:00
Rating:

Hiç yorum yok: