Sahiden de Frenklerin sizi sevdiğini mi sanmıştınız?

Paris’te Fransız polisinden dayak yiyen PKK’lılardan bir tanesi “Çok sevdiğimiz Fransa’dan bunu hiç ummuyorduk” demiş. Ne sanıyorlar? Fransa’nın ve genel olarak Batı’nın da onları sevdiğini mi?

Kürt meselesini sanki insaniyet namına dert edinmiş gibi davranan ve PKK’ya sanki o çerçevede sempati gösteriyormuş gibi bir imaj sergileyen Batılıların gerçekte emperyalist “Böl, parçala, yönet” siyasetinin gereğini yaptıklarını PKK lideri Öcalan bile söylüyor;
Fransa’daki o sevgi dolu örgüt üyelerine yahut taraftarlarına öyle bir bilgi gelmemiş mi daha? İnsaniyetmiş, sevgiymiş; Batı’nın ne işi olur bu değerlerle, bu duygularla? Hele de bahis mevzuu Kürtler ise! Kürtler ki o acayip (!) kılık ve kıyafetleriyle, o kulak tırmalayıcı (!) zılgıtlarıyla ortalama Fransız “Mesdames et Messieurs”ün, İngiliz “ladies and gentlemen” in, Alman “Damen und Herren” pek nazik asabını bozabilirler ancak.

Almanya’nın solcu “tageszeitung” unda bir yazar, “Tamam, Kürtlerin özgürlük mücadelesini destekliyoruz, ama Almanya sokaklarındaki çoluklu-çocuklu nümayişlerinde sergiledikleri manzaralardan ve çektikleri zılgıtlardan irite olduğumuzu itiraf edelim” demişti.

Bilgi.
Muhabbet arayan Kürt’ün gideceği yer -daha doğrusu kalacağı yer- İslam dünyasıdır vesselam. “Peki İslam dünyasındaki ırkçı temayülleri ne yapacağız?”ın cevabını da burada beraber arayacağız vealeykümselam.
Sahiden de Frenklerin sizi sevdiğini mi sanmıştınız? Sahiden de Frenklerin sizi sevdiğini mi sanmıştınız? Reviewed by Habersizim on 12:12:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: