Paralel çete yeni bir ihanet hamlesi peşinde mi?

Paralel ihanet çetesi propagandistleri bu sıralar yine sahne almış görünüyor. Örgüt, eski İslamcı ve eski ülkücü devşirmeler üzerinden; "yıkılmadık, ayaktayız" mesajları vermeye devam ediyor can havliyle.

Yetmiyor, tıpkı 17-25 Aralık sürecinin başlarında olduğu gibi, mebzul miktarda tehdit içerikli yazılar yazdırtıyor. Tabii her zaman olduğu gibi işaret fişeğini çetenin elebaşı atıyor. Daha çok semboller üzerinden yürüyorlar.

"Kılıç, mahkeme, idam" vesaire... 30 Mart 2014 tarihindeki seçimden çok az bir zaman önce, "turpun büyüğü heybede" şeklindeki iddialarla; "sokağa çıkamayacaklar!", propagandası yapılıyordu hatırlarsanız. Doğrusu herkes, kopacak bir küçük kıyameti bekliyor gibiydi. Sonrasında bütün iddialar ellerinde patladı.

O günlerde, sözüm ona çok önemli bilgilere sahip olduğunu ihsas ettirip; "Başbakan’ın siyasî geleceğini belirleyecek hesaplar savaş alanlarında veya bataklıkta değil, hukukun buz gibi sakin aklının egemen olduğu yargı alanında verilecek. Terazi tartacak ve adaletin keskin kılıcı inecek ve bazı başlar yere düşecek." diyen 'eski ülkücü' tetikçi, bir kez daha sazı eline almış görünüyor.

Örgütün itibarının beş paralık olduğuna aldırış etmeksizin yine "ipe dizmekten", "asmaktan", "kesmekten" söz ederek şunları söylüyor. "Dolmabahçe'de noktalanan Çözüm Süreci'nin sahiplerinin ipe dizilmesi lazım. Sakın yanlış anlamayın, bir öneride bulunmuyorum, devlet aklının bu tür badirelerden çıkış yöntemini hatırlatıyorum. Devlet Güneydoğu'da köşeye sıkışmış vaziyette. Sorumlusu 'Dolmabahçe Mutabakatı'nda kendini ele veren Saray iktidarı. Türkiye'nin bu badireden en az zararla çıkabilmesi için, idam cezasının geri gelmesi, Dolmabahçe'de noktalanan Çözüm Süreci'nin sahiplerinin ipe dizilmesi lazım."

Subhanallah!

Bu nasıl bir psikolojidir, nasıl bir halet-i ruhiyedir, anlaşılır gibi değil!

Burnu defalarca sürtülen pespaye bir örgütün mensubu olarak böyle sözleri nasıl sarf edebiliyor sahi? Bu, bir blöf mü yoksa kuyruğu dik tutma ameliyesi mi? "Bu kez farklı bir odak üzerinden yeni bir kalkışma operasyonu başlayacak" diyenler de var tabii...

Nedir, ne olabilir?

Her ne ise kokusu yakında çıkar veya balon patlar. Ama yukarıda alıntılanan ifadeye tekrar dikkatinizi çekmek isterim. PKK ile alenen iş tutan, her vesile ile ve bütün gücüyle terörü ve terör örgütünü destekleyen bu ihanet çetesinin devşirme sözcüsünün, hiç sıkılmadan bu sözleri sarf edebilmesindeki cür'ete yani...

"İşaret fişeğini atan, çetenin elebaşı" demiştik.

Hayatı boyunca bir kez dahi "mazlumların" yanında durmamış, darbecileri alenen desteklediğini gizleme ihtiyacı bile duymamış ve İslami değerleri gözünü kırpmadan bir çırpıda satabileceğini ifade etmiş elebaşı, "Kılıç" metaforu üzerinden bir korku pompalamaya çalışıyor ve eski ülkücü tetikçinin hınk deyicisi eski İslamcı bir diğer tetikçi de aynı metaforu kullanarak, tamamen dağılma aşamasına gelmiş örgüte, başta sözünü ettiğimiz, "yıkılmadık, ayaktayız" mesajını verme gayreti içerisine giriyor.

Sonuç olarak:
Son dönemlerde AK Parti'de (tuhaf bir şekilde belirginleşen), rahatsızlık verici kıpırdanmaların bu söylemlerle eş zamanlı olarak gündeme gelmesi bir tesadüf mü, yoksa önümüzdeki günler yeni bir kalkışmaya mı gebe, bekleyip göreceğiz.

Euzubillahimineşşeytanirracim!
Paralel çete yeni bir ihanet hamlesi peşinde mi? Paralel çete yeni bir ihanet hamlesi peşinde mi? Reviewed by Habersizim on 12:40:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: