“Muhalifler” değil kardeşim, “devrimciler”!

Suriyeli devrimcilerden niye hâlâ “muhalifler” diye bahsediliyor? Hükümetimiz onlardan bahsederken niye ısrarla “muhalifler” tabirini kullanıyor? Anadolu Ajansı niye “muhalifler” demekte ısrar ediyor? Devrimcilerin kendileri bile kendilerine “muhalifler” demeye devam ediyorlar; niçin?
Beşşar Esed “iktidar” mı ki devrimciler “muhalefet” olsun?
Hani Türkiye’miz Suriye Muhalif ve Devrimci Güçler Koalisyonu’nu Suriye halkının tek meşru temsilcisi olarak kabul etmişti?
Öyleyse bizim nazarımızda devrimcilerin değil de Esed ve şürekasının “muhalifler” olması gerekmez mi?
Suriye halkının kahir ekseriyetinin devrimden yana olduğuna inanıyorsak, halk iradesine muhalefet eden Esed ve şürekasına rahatlıkla “muhalifler” diyebiliriz.
Devrimcilere “muhalifler” derken ise hiç ama hiç rahat olmamalıyız.
Biz o rahatsızlığa tahammül edemeyeceğimiz için Anadolu Ajansı’nın ilgili bütün haberlerinde geçen “muhalifler”i (tırnak içinde kullanılmadıkça) “devrimciler”le değiştirme meşakkatine seve seve katlanıyoruz, ama ekip olarak sayımız çok az ve bu iş çok zamanımızı alıyor; rice etsek Anadolu Ajansı “muhalifler”den “devrimciler”e geçebilir mi acaba?
“Muhalifler” değil kardeşim, “devrimciler”! “Muhalifler” değil kardeşim, “devrimciler”! Reviewed by Habersizim on 10:28:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: