Geçenlerde İzmir Selçuk Belediye Başkanı Zeynel Bakıcı, ilçeye turistleri daha çok çekebilmek adına ‘görkemli bir Meryem Ana heykeli’ yapacaklarını söylemişti. Bunun üzerine başta Twitter olmak üzere çeşitli mecralardan olaya epeyce itiraz geldi. Bu kadar adam akıllı itirazdan sonra belediyenin bu tuhaf fikirden vazgeçip, özür dilemesini beklemiştim kendimce. Ama yanılmışım anlaşılan.
Ne demişti merhum şairimiz Akif İnan: “Doğ ey güneş erit taştan adamı / Ve kurut taşları diken elleri.” Âmin diyorum, başka bir şey demiyorum..
Ne demişti merhum şairimiz Akif İnan: “Doğ ey güneş erit taştan adamı / Ve kurut taşları diken elleri.” Âmin diyorum, başka bir şey demiyorum..
‘Meryem Ana’ heykeli n’oldu?
Reviewed by Habersizim
on
13:11:00
Rating:

Hiç yorum yok: