Yolcuların maruz kalabileceği tehlikelere karşı önlem olarak araçlara konulmaya başlanan "acil durum butonu" bulunan metrobüsler, seferlerine başladı. Edirnekapı İETT garaj ında "acil durum butonu" konulan metrobüsleri basına tanıtan İETT Bilgi İşlem Daire Başkanı Hasan Çelikdelen, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın, toplu taşıma araçlarında yaşanabilecek şiddet olaylarına karşı, bu araçlara "acil durum butonu" koymayı zorunlu hale getirmeye hazırlandığını belirtmesinin ardından İETT'nin harekete geçtiğini dile getirdi. Çelikdelen, şu bilgileri verdi:
"Şu anda buton bulunan araçlarımız, metrobüs hattında çalışmaya başladı. Araçların güzergahları da planlar ölçüsünde değiştirilebiliyor. Otobüslerde de bu uygulama devreye girdikten ve zorunlu hale geldikten sonra, tüm toplu taşıma araçlarında olacak."
Çelikdelen, kontrol merkezine acil durum sinyali ulaştıktan sonra, gerektiğinde emniyet ve güvenlik güçlerine bildirileceğini ve İETT yetkililerin de olay yerinde bulunacaklarını dile getirdi. AA
"Şu anda buton bulunan araçlarımız, metrobüs hattında çalışmaya başladı. Araçların güzergahları da planlar ölçüsünde değiştirilebiliyor. Otobüslerde de bu uygulama devreye girdikten ve zorunlu hale geldikten sonra, tüm toplu taşıma araçlarında olacak."
Çelikdelen, kontrol merkezine acil durum sinyali ulaştıktan sonra, gerektiğinde emniyet ve güvenlik güçlerine bildirileceğini ve İETT yetkililerin de olay yerinde bulunacaklarını dile getirdi. AA
İlk ‘panik butonu’ metrobüslerde
Reviewed by Habersizim
on
10:11:00
Rating:
Reviewed by Habersizim
on
10:11:00
Rating:


Hiç yorum yok: