Başbakan Ahmet Davutoğlu, Bingöl Valiliği önünde otobüs üzerinden vatandaşlara hitap etti. 1 Kasım seçimlerinde Bingöl’ün AK Parti’ye yüzde 66 oyla destek verdiğinin altını çizen Davutoğlu, 7 belediyeden 5’inin AK Parti’li kadrolara teslim edildiğini söyledi. Konuşmasında, Zaza, Kürt, Arap, Türk, Alevi, Sünni, 78 milyonun kardeş olduğunu ifade eden Davutoğlu, “Şimdi diyorlar ki, ‘Bahar geliyor, bütün bu terörü yayacağız.’ Biz baharı nevruzu, kardeşlikle, barışla karşılayacağız” ifadelerini kullandı. Davutoğlu, “Kim bu baharı, bu millete zehretmek isterse, dünyayı onlara dar eder, bu memleketin baharını, gerçek bahar kılarız. Bilinsin ki kışımızla da baharımızla da yazımızla da beraberiz, düğünümüzle de beraberiz, yasımızla da” diye konuştu. Konuşmasını Zazaca “Hoşçakalın” diyerek noktalayan Davutoğlu,daha sonra Bingöl Valisi Yavuz Selim Köşger’i ziyaret etti.
Başbakan’dan Zazaca “Hoşçakal”
Reviewed by Habersizim
on
12:09:00
Rating:

Hiç yorum yok: