Suriye’deki devrimci gruplardan Ahrar-ı Şam, Lazkiye’de yaptığı eylemin görüntülerini yayınladı
Ahrar-ı Şam Lazkiye kırsalında Rus generallerini öldürdüğünü duyurdu. Suriye’de Esed rejimine karşı mücadele eden en etkili direniş guruplardan Ahrar-ı Şam bu sabah Lazkiye’ye bağlı Cebel Kasabasında Rus generallerinin toplantı yaptığı bir sırada vurulduklarını duyurdu ve eylemin görüntülerini yayınladı. Ahrar-ı Şam Lazkiye kırsalında yaptığı eylemle ilgili görüntüleri de yayınladı. Ahrar-ı Şam’a ait internet sitesinde yayınlanan açıklamada “Beyan Hareketi ile ortak gerçekleştirilen operasyonda üst düzey Rus Generallerinin toplantı karargahı bomba yüklü araçla havaya uçuruldu. Operasyonda çok sayıda Rus subayı öldü” diye belirtildi. Açıklamada ayrıca eylem sonucunda çok sayıda Rus subayının yaralandığı da belirtildi.Ahrar-ı Şam yaptığı açıklamada Lazkiye’de yaptıkları bu eylemin bir canlı bomba eylemi olmadığını belirtti. Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Hereketimizin üyelerinin Lazkiye kırsalında yaptığı bu eylem çip yerleştirme usülüyle uzaktan kumanda ile yapılmıştır. Ahrar-ı Şam hareketi, hiçbir şartta bireysel veya araç destekli olarak ‘Canlı bomba’ eylemi yapmamaktadır, bu usulü reddetmektedir.”
Ahrar-ı Şam Rus generallerini öldürdü
Reviewed by Habersizim
on
14:35:00
Rating:

Hiç yorum yok: