Beşiktaş Belediyesi canla başla bir dizi “Sevgililer Günü” etkinliği düzenlemiş. Bu etkinlikler arasında en güzel aşk selfiesini “Aşkın Selfiesi” etiketiyle paylaşanlar arasında yarışma yapmak ve birincilerine ödüller vermek, ‘ünlü’lerin yaptığı 14 Şubat kalp heykellerini açık artırmayla satıp elde edilen geliri bir hayır kurumuna bağışlamak, bir takım konserlerle 14 Şubat’ı eda etmek vs varmış. Amaç nedir diye iki dakika durup düşündüğümüzde bir sonuca varamıyoruz. Açık artırmayla kalp heykeli satmak nasıl bir etkinlik kafasıdır anlayan beri gelsin. Bir de selfie yarışmasının birincisine Venedik Roma Paris gezisi hediye ediliyormuş. Beşiktaş’ın esamesi okunmuyor anlayacağınız. Bari kazananlar İstanbul’da kalsın, Beşiktaş’ta bir şey yapsın. Ne kadar boş işler, Allah akıl fikir versin.
14 Şubat’ta açık artırmayla kalp satmak
Reviewed by Habersizim
on
09:13:00
Rating:

Hiç yorum yok: