Şemdinli’de terör örgütü PKK’nın iki defa ateşe verdiği okulda önüne çıkan engellere rağmen eğitimini sürdüren ortaokul öğrencisi Sidem Gül, TEOG ilk dönem sınavında soruların tamam ını doğru yanıtlayarak Türkiye birincilerinden oldu. Adı yıllarca terör olaylarıyla gündeme gelen Hakkari’nin Şemdinli ilçesine bağlı Altunsu köyünde inşaat işçisi bir babanın kızı olan Gül, TEOG’da büyük bir başarı elde etti. Gül, 25-26 Kasım’da gerçekleştirilen ve 1 milyon 174 bin 427 ortaokul 8. sınıf öğrencisinin katıldığı sınavda, 120 sorunun tümünü doğru cevaplayarak tam puan aldı. Altınsu köyünde terör örgütü PKK’nın geçmiş yıllarda iki defa yaktığı Atatürk Ortaokulu’nda eğitimini sürdüren Gül, TEOG’da aldığı başarıyla ilçenin gururu haline geldi. Gül, yaptığı açıklamada, başarısını kendisini destekleyen ailesi, öğretmenleri ve arkadaşlarına borçlu olduğunu söyledi. Azimli, düzenli ve sistemli bir şekilde sınava hazırlandığını belirten Gül, “Tüm soruları doğru cevapladığım için çok mutluyum. İyi bir lisede eğitimimi sürdürüp ileride doktor olmayı istiyorum” dedi
PKK'nın yaktığı okuldan Türkiye birincisi çıktı
Reviewed by Habersizim
on
15:27:00
Rating:

Hiç yorum yok: