HDP’nin videosu elinde patladı

HDP Eş Genel Başkanı Figen Yüksekdağ'ın bir süre önce sosyal medya hesabından videosunu paylaştığı Mehmet Akbal, kendisinden habersiz çekilen videoyu yayınladığı ve siyasete malzeme ettiği için Yüksekdağ'ı kınayıp, “Tüm Türkiye’den özür diliyorum” dedi.

Yüksekdağ'ın paylaştığı videoda "İnadına direneceğiz, Türkiye'yi başınıza yıkacağız" diyen gencin, İsveç'in başkenti Stockholm'de yaşadığı ortaya çıktı. Stockholm’de AA muhabirine açıklamalarda bulunan 18 yaşındaki Mehmet Akbal, Yüksekdağ'ın videoyu kendisinden izinsiz paylaşmasına tepki gösterdi. Yüksekdağ'a çok kızdığını söyleyen Akbal, ''Kendisini kınıyorum, lanet ediyorum. Benim ailem AK Partili olduğu için, okulda HDP'liler devamlı dalga geçiyor ve baskı yapıyorlardı. Ben de gaza geldim, bu talihsiz sözleri söyledim. Tüm Türkiye'den özür diliyorum. Cumhurbaşkanı ve Başbakan bizim liderimiz. Bizim tek vatanımız var o da Türkiye'' diye konuştu.

Babası Ayhan Akbal da çok üzücü bir olayla karşı karşıya kaldıklarını belirterek, "İki üç genç arasında yaşanan ve çocuğun izni olmadan çekilen videonun Yüksekdağ'a el altından gönderilmesi, onun da bu videoyu tereddütsüz yayınlaması ne kadar doğrudur Ben onu da Türk kamuoyunun vicdanına bırakıyorum" ifadelerini kullandı.

Gençlerin topluma kazandırılması gerektiğini dile getiren baba Akbal, ''Böyle gençleri kendi siyasi emellerine alet etmek ne kadar doğrudur? Türk devletine karşı bir yanlışımız olamaz. Böyle bir olayın yaşanması hepimizi derinden üzmüştür. Çocuk kendisi özür diledi. Ben de bir baba olarak, en başta sevgili Cumhurbaşkanımız, değerli hükümet üyelerimiz ve Türkiye halkından özür diliyorum'' şeklinde konuştu.
HDP’nin videosu elinde patladı HDP’nin videosu elinde patladı Reviewed by Habersizim on 09:22:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: